Ameliyatsız Yüz Germe'de Mezolifting - Vitamin Enjeksiyonu

mezolifting Aslında yaşlanma denilen durum, cilde belli hücrelerden salınan özel moleküllerin artık üretilmiyor olması; kasların gevşemesi ve böylelikle karşımızda nemini yitirmiş rengi solgunlaşmış, derin çizgileri artmış ve canlılığını yitirmiş sarkık bir cilt görüntüsünün ortaya çıkmasıdır. Ameliyatsız yüz germede mezolifting, cildin üretmediği kolajen, elastin gibi cildin sıkılığı sağlayan molekülerin ana maddelerini, artı üretimi de sağlayan faktörleri içeren bir yöntemdir. Cildinizde tekrar sıkılaşma ve nem sağlar.

Mezolifting  kullanımı nedir?

Yaptığımız çalışmaya, çok eskiden beri bilinen ve medikal estetiğin başlangıcı olan mezoterapi  ile son sistem yeni ilaçların birleşmesi denilebilir. Aslında yaşlanma denilen durum, cilde belli hücrelerden salınan özel moleküllerin artık üretilemiyor olması; kaslardaki gevşeme ve  böylelikle karşımızda nemini yitirmiş rengi solgunlaşmış, kabalaşmış derin çizgileri artmış ve canlılığını yitirmiş sarkık bir cilt görüntüsünün ortaya çıkmasıdır. İşte mezolifting’le uygulanan formüllü karışım, kişinin ihtiyacına göre özel olarak hazırlanır. Cilde tekrar nem ve renk verirken, kırışıklıklarda düzelme ama en önemlisi kas tonusunda artma sağlar. Tek seferde yapılan mezolifting uygulaması sonrası, hasta uygulama koltuğundan kalkmadan, yüzündeki değişiklikleri hisseder. Özellikle boyun ve çene altındaki başarısı tartışılmaz.

Ağrılı bir işlem midir ve ne kadar zaman alır?

Lokal anestezik ürünlerle, ağrı en aza indirgeniyor; yaklaşık 20 dakika süren bir işlemdir.

Kimlere uygulanır yada uygulanmadığı kişiler varmıdır?

Tabii ki burada standardize etmek yanlıştır. Alt sınır açısından yani 30 yaşında ama cildi deforme olmuş hastalara da uygulanabilir. Uygulama için aslolan, kişinin cilt yaşıdır; ama genellemek gerekirse 35 yaş üstü denebilir. Kronik cilt hastalığı olanlar ve kullanılan ilaçlara allerjisi olan hastalarda uygulanmaması gerekir.

Mezolifting’i yüzünden ameliyat geçirmiş hastalar da uygulaya biliyormusunuz?

Medikal estetikle cerrahi estetiğinde sınırı, kişinin beklentisinin ve durumuna göre belirlenir. Örneğin facelift (yüzü gerdirme) geçiren hastalarda cevap biraz daha geçtir; ya da ciddi anlamda deformasyonu olan hasta, tamamen gerilmiş ve sıkı bir cilt istiyorsa, mezolifting’le onun istediğine cevap veremezsiniz. Hasta, cerrahinin hastasıdır.

“İşte mezolifting’le uygulanan özel formüller karışım kişinin ihtiyacına göre özel olarak hazırlanır. Cilde tekrar nem ve renk verirken, kırışıklıklarda düzelme; ama en önemlisi kas tonusunda artma sağlar. Tek seferde yapılan mezolifting uygulaması sonrası, hasta uygulama koltuğundan kalkmadan, yüzündeki değişlikleri hisseder. Özellikle boyun ve çene altındaki başarı tartışılmaz.

Peki, mezolifting, yüz dışında uygulandığı bölgeler var mı?

Boyun, dekolte, eller de bu uygulama alanı içindedir. Boyundaki çizgiler, sarkma ve dekoltedeki derin çizgiler ve el üzerindeki kırışıklık tedavisinde de, mezoliftingi güvenle kullanabiliriz. Zeten anti-aging bir uygulama yapılırken mutlaka yüz, boyun el ve dekolte bir arada ele alınmalıdır.