ClearLift Ameliyatsız Yüz Germe

ClearLiftYaşın ilerlemesiyle beraber, fizyolojik ve çevresel faktörler; ciltte, yaşlanmanın gözle görülür belirtilerinin oluşmasına neden olur. Genellikle, bu çizgilerin göründüğü ilk alan, derinin hassas olduğu yüz bölgesidir. Soğuk kış ayalarının kuru etkisi ve parlak güneş ışığı, damarsal kızarıklığın yanı sıra kırışıklık ve çizgilerin oluşmasına katkı sağlamaktadır.

ClearLift (Cilt sıkılaştırma), cildin dış katmanına zarar vermeden cildinizi tedavi etmek ve yenilemek amacıyla cilt yüzeyinin altını hareketlendiren non-ablatif lazer tedavisidir. İşlem,  derinin alt dokularında gerçekleşmektedir. ClearLift, küçük çizgileri ve kırışıklıkları, büyümüş gözenekler ile izleri ve lekelerin görünümünü azaltarak derinin yapısını iyileştirmektedir.

Clearlift kırışıklıkları azaltır, ince çizgileri yok eder ve cilt yüzeyine yakın olan damarlar nedeni ile meydana gelen kızarıklıkları ve küçük damarların görünümünü azaltır. Clearlift lazerin ısıtıcı etkisi cildinizin altındaki dokulara 3 mm nüfuz ederek kollageni artırır ve güçlendirir.. Bu ​derinlikte sağlanan etki tamamen ağrısızdır cildin yüz kadar hassas diğer bölgelerine konforla de uygulanabilir. Bu bölgeler, göz çevresi boyun, göğüs ve ağız çevresidir.

Clearlift'in etki mekanizması ciltte yarattığı mikro, fraksiyonel soymalardır. Uygulamanın tamamında hiçbir kesi ve ağrı yoktur. Ayrıca uygulama son derece hızlı ve etkilidir bir seans genellikle sadece 20 dakika sürer. Mutlu son için gereken toplam seans sayısı ortalama 3 ile 5'tir. Birçok hasta daha ilk seanstan sonra uygulama bölgesindeki iyileşmeyi ve düzelmeyi gözle görülebiliyor.