Boyun Güzelliği İçin Ameliyatsız Çözüm

Zuhal Yıldız soruyor
Merhabalar, 38 yaşında 75 kilo bayanım. Dekolte ve boyun kısmım da sarkma ve kırışıklık mevcut boynumun daha güzel görünmesi için botoksun bu tedavideki etkili ne olur acaba ve nasıl yapılıyor. Birde tek seansla boyun ve dekolte için yapılabilecek başla bir işlem varmı. Bilgi verirseniz sevinirim. Teşekkürler
Merhabalar Zuhal Hanım. Güneş ve yerçekiminin de etkisiyle ciltteki kolajen lifleri zarar görerek cildin sarkmasına neden olur. Çizgiler derinleşir, yüzdeki yağ dokusu yer değiştirerek yüz hatlarının değişmesine, yüz ovalinin netliğini kaybetmesine neden olur. Güzel bir boyun ve çene bölgesine sahip olmak istiyorsanız, cildi sıkılaştıran ürünler, tedaviler ve operasyonlardan faydalanmak durumundasınız. Boyunda yaşla beraber belirginleşen dikey çizgiler ve boğumlarda en etkili çözüm botokstur. Bu kasları gevşeten botoks enjeksiyonu sayesinde boynun daha pürüzsüz ve genç görünür. Tedaviden 15 dakika önce boyuna uyuşturucu krem uygulanır, işlem esnasında doktorunuz sizden, boğumların görünür hale gelmesi için, yüzünüzü buruşturmanızı isteyerek enjeksiyon yapar. İşlemin etkisi 4-6 ay kadar devam eder. Düzenli olarak anti-aging ürün kullanılmasına rağmen gıdı ve alt çene bölgesinde meydana gelen sarkmalar yüz ovalini bozarak, yaşlı görünmenize neden olur. Neyse ki, gelişen teknolojiler sayesinde cildi ameliyatsız sıkılaştırmada da pek çok farklı silaha sahibiz. Tüm dünyada yükselişe geçen tek seanslık uygulama Ultherapy de bunlardan biri. Ultrason dalgalarından aldığı güçle etki eden sistem, ameliyatsız yüz ve boyun germe işlemlerinde sıkça kullandığımız bir teknoloji. Ultherapy, ses dalgalarıyla, cildin alt dokusuna ulaşmamızı mümkün kılıyor. Cilt yüzeyinden ortalama 4 mm derinliğe odaklanan ultrason dalgaları, bu katmanda ısı hasarı oluşturarak, kolajen üretimini tetikliyor. Bu teknoloji sayesinde hem arzu ettiğimiz doku derinliğine ulaşabiliyoruz, hem de bunu cildin yüzeyine herhangi bir zarar vermeden gerçekleştirebiliyoruz. Ultherapy tedavisi ortalama 45 dakika süren tek bir seans ile yüz ovalinde ve boyunda sıkılaşma, gençleşme sağlıyor. Arzu edilirse 1 yıl içerisinde tekrar bir seans daha yapılabiliyor. Ultheraphy'nin en önemli avantajlarından biri de işlemin hemen ardından sosyal hayatınıza geri dönebilmeniz.