Cilt Elastikiyet Kaybı Nasıl Tedavi Edilir?

Cansu soruyor
Merhabalar. 47 yaşındayım. Vücudumda ciddi bir elastikiyet kaybı var. Karın bölgeme bölgesel fazlalıklara bir tedavi yaptırırsam, içi boşalan deri daha da sarkmaz mı?
Çözüm hem yağ dokusuna etki eden hem de cildin elastikiyetini artıran bir teknolojiden faydalanmaktır. VShape Body radyo frekansı dalgaları ve yeni nesil bir ultrason teknolojisini bir araya getiriyor. Yüksek radyo frekansı enerjisi direkt olarak dokuya aktarılarak ciltteki kolajen üretimini optimum şekilde uyararak ciltte belirgin bir sıkılaşma sağlıyor. Odaklı ultrason enerjisi ise yağ hücrelerini parçalıyor. Böylece hem bölgesel fazlalıklar azalırken cilt daha elastik, daha sıkı bir görünüme kavuşuyor. VShape Body cildin ve yağ dokusunun durumuna göre 4-6 seans uygulanan bir tedavidir. Eğer ciltteki elastikiyet kaybı çok fazlaysa tedavi tek seanslık bir Thermage Body işlemi ile desteklenebilir. Bu iki sistemi kombine ederek optimum sonuçlar alınabilir.
Nursel soruyor
53 yaşındayım. Yüzümde ciddi elastikiyet kaybı var. Gevşek deri yüzünden ağız kenarlarımda da katlanmalar oluştu. Bu durum çok moralimi bozuyor. Cilt elastikiyet kaybı tedavisi için ne yaptırmalıyım? Hangi lazerle bu sorun çözülebilir?
Merhabalar. Eğer elastikiyet kaybı çok fazlaysa, elastikiyet kaybı konusunda en başarılı lazer teknolojisi ile bile elde edeceğiniz sonuçlar sizi tatmin etmeyecektir. Thermage, Ulthera gibi cildi sıkılaştıran sistemler, ancak elastikiyet kaybının çok fazla olmadığı durumlarda etkili sonuçlar verirler. Sizin durumunuzda da bir miktar iyileşme olacaktır, ama bu deriyi toparlamak için yeterli olmayacağı için sonuç sizi mutlu etmeye yetmeyecektir. Elastikiyet kaybının fazla olduğu kişilerde en etkili çözüm yüz germe ameliyatıdır.
Dilek soruyor
Cildimde elastikiyet kaybı var alt yanak bölgemde Ultherapy uygun olur mu fiyat nedir?
Merhabalar Dilek Hanım. Ulthera ve Thermage gibi uzmanlık alanları cilt sıkılaştırma olan tek seanslık tedavilerden fayda sağlayabilirsiniz. Ancak hangi hastanın hangi sistemden fayda sağlayacağı ancak konsültasyon sonrasında netleşebilir. Şunu da belirtmekte fayda var: bu teknolojiler ileri derecede elastikiyet kaybı olan hastalarda beklenen sonucu veremez. Bu sistemler için en uygun adaylar sadece ciltlerinde hafif ya da orta derecede sıkılık kaybı olanlardır. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz. Kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır.
Sema soruyor
Benim cildim çok yumuşak, çok yağlı ya da kuru sayılmaz. 30 yaşındayım ve derinin elastikiyet kaybı oluşmaya başladığını fark ettim. Özellikle çene/yanak bölgesinde, hangi tedaviyi önerirsiniz?
Merhabalar Sema Hanım. Ulthera ve Thermage cilt sıkılaştırıcı sistemlerden yararlanabilirsiniz. Bunlar tek seanslık işlemlerdir ve özellikle hafif elastikiyet kaybını gidermek, ileride ciltte oluşacak gevşemenin önüne geçmekte etkili teknolojilerdir.
Nur soruyor
Geçen hafta 44 yaşına bastım. Aynaya baktığımda fark etmesem de fotoğraflarıma baktığımda cildimin eskisi kadar elastik olmadığını görüyorum. Cilt elastikiyet kaybı nasıl tedavi edilir?
Merhabalar. Ulthera ya da Thermage gibi cildin elastikiyetini artıran, daha sıkı ve daha kaliteli bir cilt yaratan tek seanslık teknolojilerden faydalanabilirsiniz.
Özlem soruyor
Merhaba. 37 yaşındayım cildimde elastikiyet kaybı ve gözaltı çukurlarım var. Ne yapabilirim? Sizin yeriniz nerede hocam?
Merhabalar Özlem Hanım. Ciltteki elastikiyet kaybını hafifletmek, daha sıkı ve elastik bir cilt yaratmak için kullandığımız farklı tedaviler var. Bunların başında tek seanslık uygulamalar olan Thermage ve Ulthera geliyor. Red Touch, BBL Hero, Baby Face ve Icon lazer teknolojileri de cildi sıkılaştırmakta etkili tedaviler. Bu sistemlerden hangisinin sizin için doğru seçenek olduğu ise ancak muayene sonrasında belirlenebilir. Muayene ücretsizdir. Gözaltı çukurlarında ise en etkili ve güvenli tedavi Işık Dolgusu’dur. Teosyal Işık Dolgusu, hyalüronik bazlı bir formüldür ve sadece gözaltlarındaki çöküklüğü gidermek için geliştirilmiştir. İçindeki vitamin ve antioksidanlarla da yaşlanma belirtilerine karşı son derece hassas olan göz çevresine anti-aging fayda sağlar. Tek seanslık uygulamanın etkisi ortalama bir sene kadar devam eder. Kliniğimiz Nişantaşı’ndadır.İletişim bilgileri internet sitemizde (www.drmustafakaratas.com) yer almaktadır.
Arife soruyor
40 yaş için; cilt kalitesini artırmak; gözenek görünümünü hafifletmek; daha duru ve daha elastik bir cilt için hangisi tercih edilmeli? Scarlet X mi? BBL Hero mu?
Merhabalar Arife Hanım. Her iki sistem de cildinizdeki sorunları hafifletmede etkili olacaktır. Ancak söz konusu tüm bunların yanında cilt elastikiyetini de artırmak olduğunda BBL Hero teknolojisi daha uygun bir seçenek olacaktır.