Cilt Gençleştirme Mezolifting

Semra soruyor
Merhaba ben mezolifting uygulaması ile cilt gençleştirme tedavisi yaptırmak istiyorum kaç seans sürer bilgi verirsiniz?
Merhabalar Semra Hanım. Mezolift birçok farklı cilt problemi için tavsiye ettiğim anti-aging tedavilerden biridir. Bunun en önemli nedeni de farklı cilt sorunlarına göre farklı içerikler kullanarak hastanın ihtiyaçlarına uygun formüller yaratabilmemizdir. Cildin üst tabakasına ince iğnelerle birçok enjeksiyon yapılır. Formülün içinde somon DNA’sı, vitaminler, mineral ve aminoasitler bulunur. Biraz önce de belirttiğim gibi cildin sorunlarına uygun olarak formüle farklı maddeler de eklenebilir. Cilde enjekte edilen bu besleyici kokteylin içinde bulunan hyalüronik asit, cildin nem tutma kapasitesini artırarak cildi yaşlanma belirtilerine ve çevresel faktörlere karşı daha dirençli kılar. Cilde daha canlı, daha genç bir görünüm vermek, yüzeysel çizgilerin hafiflemesini sağlamak, cildin kendini yenileme sürecinde ihtiyaç duyduğu yapıtaşlarını sağlamak üzere tasarlanmış olan bu tedaviden fayda sağlayacağınızı düşünüyorum. Mezolift sadece cildinizin bugününe değil yarınına da yapacağınız önemli bir yatırımdır. Enjeksiyonlar yüzeysel olduğu için nispeten konforlu bir işlemdir, ancak 30-40 dakika öncesinde cilde uygulanan anestezik krem sayesinde daha da rahat geçmesi sağlanır. İşlem sonrasında enjeksiyon noktalarında hafif bir kızarıklık, nadiren de hafif morluklar görülmesi normaldir. Birkaç gün içinde tamamen kaybolurlar. Cildinizi gördükten sonra bir tedavi protokolü oluşturulup kaç seans uygulanması gerektiğine karar verilecektir. Bazı durumlarda birkaç ayda bir uygulanan tek bir seans yeterli olmaktadır, kimi durumlarda
Aytuğ soruyor
Merhaba doktor bey nem aşıları hakkında bilgi verir misiniz? Yaşım 39 yüzüm dolgunluğunu kaybediyor. Botox yaptırdım ama orta yüz bölgem aşağı doğru sarkmaya başladı siz önerir misiniz nem aşısını?
Merhabalar Teosyal Redensity I gibi yüze hacim vermek yerine cildin nem tutma kapasitesini artıran, cilde parlaklık veren ya da nem verme özelliği anti-aging mineral, aminoasit ve vitaminlerle zenginleştirilmiş Paris Işıltısı (bir mezoterapi formülü) uygulanabilir. Ancak cilt kalitesini artıran bu tedaviler sarkmada fazla etkili değildir. Tek seanslık Ultherapy tedavisi cildi sıkılaştırmada etkili bir tedavidir. Tabii bu teknolojiyi cildin nem seviyesini artıran tedavilerle desteklerseniz sonuç daha etkili olur.