Göz Kapağı Ameliyatsız Kaldırılır mı?

Deniz soruyor
Merhabalar; 27 yaşındayım göz kapağı sarkıklığı problemim var. Ameliyatsız hemen sonuç için ne tavsiye edersiniz? İşlem hakkında bilgi almak istiyorum.
Merhabalar Deniz Hanım; Yaşınız çok genç olduğuna göre göz yapınız genetik olarak böyle. Minik bir doz botoks enjeksiyonu ile gözkapağını yukarı doğru kaldırmak mümkün. Gözlerde adeta lift etkisi yaratan bu işlem sadece 10 dakika kadar sürer. Öncesinde uygulama yapılacak bölgeye anestezik krem sürüldüğü için nispeten konforlu bir işlemdir. Botoksun etkisi 4-6 ay kadar devam eder. Sonrasında işlemin tekrarlanması gerekir. Ancak şunu da hatırlatmakta fayda var: Eğer sarkma çok fazlaysa botoks yetersiz kalabilir. Bu durumda daha radikal bir yaklaşımla sorunu estetik cerrahi ile çözmek isteyebilirsiniz. Yine de bir botoks işlemi yaptırarak sonucun sizi tatmin edip etmediğine bir bakmanızı öneririm.
Sultan soruyor
Gözkapağı düşüklüğüm ve alt çenemde cilt sarkması var. 48 yaşındayım. Ameliyatsız gözkapağını kaldırmak ve çenedeki sarkmalara dolgu işlemi yapılıyor mu ve fiyatı nedir?
Merhabalar Sultan Hanım. Çenedeki sarkmada jawlline dolgu denilen ve çene hattı boyunca yapılan doğu işleminden fayda sağlayabilirsiniz. Bu uygulama gıdı bölgesini belirgin bir şekilde toparlar. Tabii bu tedavi için uygun bir aday olup olmadığınız çenenizin yapısal özellikleri göz önüne alınarak netleşebilir. Bu da ancak muayene sonrasında anlaşılır. Çenedeki cilt sarkmasında etkili tedavilerden biri de Ulthera ve Thermage gibi tek seanslık cilt sıkılaştırıcı teknolojilerdir. Bazı hastalarda en etkili sonuçlar jawline dolgu ve cilt sıkılaştırıcı bir tedavinin kombine edilmesiyle elde edilir. Gözkapağı düşüklüğünde en başarılı sonuçlar hiç kuşkusuz estetik cerrahi ile alınabiliyor. Ancak doğru noktalara yapılacak botoks enjeksiyonu ile gözkapağında lift etkisi yaratmak, bakışlara daha dinamik bir ifade vermek mümkün. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz ancak kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır.
Serap soruyor
Merhabalar, göz kapaklarımda torbalanma hem düşüklük mevcut. 48 yaşındayım ve shift çalışıyorum. Bu iki sorundan aynı anda nasıl kurtulabilirim? Teşekkürler.
GMerhabalar Serap Hanım. Göz çevresindeki cildi sıkılaştıran, cilt kalitesini artıran tedaviler bu bölgede daha pürüzsüz bir görünüm yaratacaktır. Cilt ne kadar iyi durumda olursa çökme, torbalanma gibi sorunlar da o kadar hafifler. Tek seanslık Ulthera tedavisinden ya da göz çevresine uygulanabilen bir sistem olan Emerge teknolojisinden faydalanabilirsiniz. Bu sistemlerle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır (www.drmustafakaratas.com)
Çağlar soruyor
Merhabalar. Göz kapağı sarkması var. Ameliyatsız kaldırmak yani botoks düzeltir mi?
Merhabalar, eğer sarkma hafif bir derecedeyse botoks tedavisinden fayda sağlayabilirsiniz. Diğer bir alternatif de Ultherapy teknolojisidir. Cilt sıkılaştırmada etkili olan bu sistem göz kapağındaki düşüklüğü gidermede de etkilidir.

Botoks Mimikleri Yok Eder mi?
Esra soruyor
Botoks yaptırmayı planlıyorum ama yüzümdeki mimikleri yok eder mi? Bazı gördüğüm kişilerin yüzlerine maske takmış gibi görünüyor.
Merhabalar, istenen sonuç enjeksiyon yapılan bölgeye ve verilen botoks miktarına bağlıdır. Botoksun miktarı, uygulama yöntemi ve uygulamayı ... Daha Fazla