Selülit Tedavi Edilir mi?

Selda soruyor
Merhabalar, 24 yaşındayım bacaklarımda portakal kabuğu görünümü oluşmaya başladı. Selülit oluşmasını istemiyorum tedavi edilebilir mi acaba?
Merhabalar Selda Hanım. Selülit tedavisine portakal kabuğu görünümü iyice belirginleşmeden önlem almak son derece doğru bir yaklaşım. Böylece hem problemin ilerlemesini önlemiş olursunuz hem de yalın tedavilerden sonuç almanız kolaylaşır. V Shape Prime’dan fayda sağlayacağınızı düşünüyorum. Bu sistem farklı birkaç teknolojiyi bir arada kullanarak yağ hücrelerini hedef alırken cildin kolajen üretimini artırarak daha pürüzsüz bir görünüm yaratıyor. Selülit sorunuyla savaşırken cilt kalitesini artırmak son derece önemlidir. Cilt ne kadar elastik ve sıkı ise hemen altındaki yağ hücrelerini o kadar iyi gizler. Cildin gevşemesi, kadınların % 90’dan fazlasını etkileyen bu estetik problemin daha da belirginleşmesine neden olur. Radyofrekans dalgaları ve yeni nesil bir ultrason teknolojisiyle etki eden V Shape Prime’ın bir diğer artısı da uygulamanın diğer sistemlere kıyasla daha kısa sürmesidir. Mesela bacak arkaları ve basenleri içine alan tedavi yaklaşık 30 dakika sürüyor. Genelde 10-15 gün arayla yapılacak 5 seans yeterli oluyor. Tabii seans sayısına konsültasyon sonrasında karar vermek daha doğru olur. Tedaviden hemen sonra sosyal hayatınıza geri dönebiliyorsunuz. Uygulama yapılan bölgede hafif bir kızarıklık oluşması normaldir bu birkaç saat içinde tamamen geçecektir.
Gülten soruyor
Merhabalar, Benim kalçamda ve bacaklarımda zayıf olamama rağmen selülit sorunum var. 2 yıldır aralıklı kremler kullandım selülitlerim için ama fayda sağlamıyor. VelaShape III selülit tedavisinde faydalı olup olmayacağı merak ediyorum.
Merhabalar, Vücudumuzun çeşitli bölgelerinde selülit olması aslında doğal ve normal. Bildiğin üzere östrojen hormonu sayesinde yağ depolamaya meyilliyiz. Yağ ise cilt altındaki bağ dokunun baskısıyla oluşan dalgalı görünümün nedenidir. Selülit genellikle kalçayı, basenleri ve bacakları etkiler. Nedeni ise kan akışı ve dolaşımının bu bölgelerde kısıtlı olmasıdır. Selülit karşıtı ürünler kullanmamıza rağmen bu görünümünden kurtulamadıysanız, VelaShape III, iki aplikatör ile uygulanır. Yağ yakımını hızlandırmak için de 3 kademeli farklı bir başlıkla uygulama sağlanır. VelaShape III ile kızılötesi ve radyo frekans teknolojileri kullanılarak yağ hücrelerinin yok edilmesi amaçlanır. Vakum ve mekanik masaj seçenekleri sayesinde vücut toksinlerinden arınır ve selülit görüntüsünün azaltılması sağlanır
Cemile soruyor
32 yaşındayım. 20’li yaşlarımda hiç selülit problemim yoktu. Yine aynı kiloda olduğum halde artık selülitlerim var. Selülit tedavi edilir mi? Bu sorundan kalıcı olarak kurtulmanın bir yolu var mı?
Merhabalar selülit sadece kiloyla ilgili bir problem değildir. Zayıf kişilerde de oluşabilir. Hatta kadınların yaklaşık 90’ı bu sorundan şikâyetçidir. Selülitin başlıca nedenleri kadınlık hormonu (zaten bu yüzden sadece kadınlarda görülür), dolaşımın bozulması ve altındaki kusurları gizlemekte yetersiz kalan ince yapılı bir cilttir. Selülit görünümünün hafiflemesinde etkili bir teknoloji olan Emtone’dan faydalanabilirsiniz. Emtone hem o bölgedeki dolaşımı hızlandırır, cildin elastikiyetini artırarak Cihaz radyo frekansı ve hedefli basınç enerjisini kombine ederek, portakal kabuğu görünümünün hafiflemesini, cildin daha pürüzsüz ve sıkı görünmesini sağlar. Pek çok hasta için haftada bir yapılan dört seans yeterlidir. Bazı hastalarda ekstra seansa ihtiyaç duyulabilir.
Emsal soruyor
Kilo fazlam yok ama selülit problemim var. Özellikle de bacaklarımın arkasında. Selülit tedavi edilir mi? Sonuçlar kalıcı olur mu?
FDA onaylı ilk selülit tedavisi olan Emtone teknolojisinden faydalanabilirsiniz. Şok dalgası enerjisini ve monopolar radyo frekansını birlikte kullanan sistem daha ilk seanstan itibaren selülit görünümünün hafiflemesini sağlıyor. Emtone selülit görünümüne neden olan farklı faktörlere etki ediyor; cilt kalitesini ve elastikiyetini artırıyor, yağ odacıklarının küçülmesini ve kan dolaşımının iyileşmesini sağlıyor. Haftada bir ya da iki defa olmak üzere, selülitin durumuna göre 4-6 seans uygulanması gerekiyor. Tedavi sonrasında kilo kontrolüne dikkat eder, yürüyüş, yüzme gibi sporlar yaparsanız sonuçlar uzun süre devam edecektir. Ancak süleliti kontrol altında tutmak için tedavinin birkaç senede bir tekrarlanmasında fayda var.
Merve soruyor
Henüz 22 yaşında olmama rağmen çok fazla selülitim var. Denemediğim krem, sürmediğim serum kalmadı ama bir işe yaramadı. Selülit tedavi edilir mi? Bu problemden tamamen kurtulmak mümkün mü?
Selülit probleminde etkili ve güvenli bir işlem olduğu FDA tarafından da onaylanmış olan Emtone tedavisinden faydalanabilirsiniz. Selülit problemine katkıda bulunan tüm faktörlere (yağ odacıkları, derideki elastikiyet kaybı, dolaşım problemi gibi) aynı etki eden Emtone teknolojisiyle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır.
Hülya soruyor
Benim genç kızlığımdan beri selülit problemim var. 38 yaşındayım. Bugüne kadar bir sürü selülit kremi denedim, banyo yaparken sorunlu bölgeleri sert fırçayla ovaladım ama hiçbir fayda elde edemedim. Hatta son yıllarda selülitlerim daha da belirgin bir görünüm aldı? Selülit tedavi edilir mi? Hangi tedaviyi önerirsiniz?
Cildin elastikiyetinin azalması, diğer yandan yaşla beraber bağ dokusundaki gevşeme selülit probleminin daha da belirginleşmesine neden olan etkenlerdir. Piyasada pek çok selülit kremi, selülit serumu var ama maalesef bunlar pek de etkili değil. İçinde bulunan aktif maddeler sadece birkaç saat boyunca o bölgenin daha pürüzsüz görünmesini sağlayabiliyor, ama sonrasında selülitler yine belirginleşiyor. Cildin elastikiyetini artırmak, kan dolaşımını hızlandırmak, cilt altındaki yağ odacıklarını küçültmek gibi sölülit probleminin oluşmasına neden olan tüm faktörlere etki eden Emtone tedavisinden faydalanabilirsiniz. Tedavi protokolü haftada bir yapılan 4 seanstan oluşuyor. Bazı hastalarda ekstra seansa gerek duyulabilir. Emtone portakal kabuğu görünümünü hafifletmekteki etkisi FDA tarafından da onaylanmış bir teknolojidir.