Ulthera İle Göz Kapağı Kaldırma

Nihal soruyor
33 yaşındayım göz kapağımda oluşan sarkma beni rahatsız ediyor. Hangi tedavi yöntemini uyguluyorsunuz (cerrahi olmayan) ve nasıl bir tedavidir?
Merhabalar Nihal Hanım. Eğer göz kapağınızdaki sarkma çok fazla değilse kaş altına bir parça dolgu maddesi enjekte ederek sizi rahatsız eden bu sorunu hafifletmek mümkün. Ancak sarkma ileri derecede ise Ultherapy sistemi daha doğru bir tedavi olacaktır. Dolgu maddesi enjeksiyonu deri altına hyalüronik asit bazlı bir formül verilmesidir. Doğal olarak vücutta bulunan hyalüronik asidin en önemli özelliği ağırlığının yaklaşık bin katı su molekülünü kendine çekerek enjekte edildiği bölgeye hacim vermesidir. İşlem öncesinde anestezik bir krem uygulanır. İşlem uygulama yapılacak bölgeye göre 10-15 dakika kadar sürer. Enjeksiyon yapılan yerde nadiren de olsa hafif bir morarma oluşabilir birkaç günde tamamen geçecektir. Dolgunun kalıcığı 6 ile 8 ay arasında değişir. Eğer göz kapaklarınızdaki sarkma daha dramatik ise ses dalgaları ile cilt altına etki eden Ultherapy tedavisi uygulanması gerekir. Cilt üstünde herhangi bir tahriş ya da yanmaya neden olmayan bu tedaviden yarım saat önce anestezik krem uygulanır. Sadece göz kapaklarına uygulama yapılacağı için işlem 10-15 dakika sürecektir. Sonrasında bir lift etkisi gözlemleyebilirsiniz, ancak tedavinin esas sonuçlarını görmek için yaklaşık üç ay geçmesi gerekir. Uygulama yapılan bölgedeki kolajen ve elastin liflerini uyararak etki eden bu lazer sistemi sadece tek bir seans yapılır. Cildin ihtiyacına göre birkaç sene içinde tekrar bir seans yapılabilir.

Yanaklarım Çok Şiş Nasıl İncelir?
Hacer soruyor
Yanaklarım çok şiş, daha ince yapmak için uyguladığınız bir yöntem var mı?
Ağız içinden uygulanan monopolar radyofrekans enerjisiyle hem yanak hem çene hattındaki fazla yağ kitlesini parçalamak mümkün. Ağız içine il... Daha Fazla