Yüz Germe Tedavisi İçin En Uygun Zaman?

Ferda soruyor
Ameliyatsız yüz germe işlemini izledim. 56 yaşındayım. Bu işlem için uygun mevsim var mıdır, işlem tekrarı ne kadar zamanda bir yapılır?
Merhaba Ferda Hanım. Hangi tedaviyi izlediğinizi belirtmemişsiniz. Cilt altı dokusunu uyararak etki eden Ultherapy ve Thermage cpt ise ikisi için de tek bir seans yeterlidir. Eğer gerek duyulursa birkaç sene sonra tekrarlanabilir. Hatta sizin yaş grubunuzdaki hastalara bu tedavileri birkaç senede bir yaptırmalarını öneriyor. Thermage cpt da, Ultherapy da cilt yüzeyinde hasar yaratmadıkları için her mevsim uygulanabilir. İple yüz germe işleminde yüzdeki sarkan bölgeler cilt altına yerleştirilen organik iplerle yukarı doğru çekilir. Vücut bu ipleri bir hasar gibi algılayarak hasarı onarmak için çevrelerinde kolajen ve elastin hücreleri oluşturmaya başlar. Yani vücut kendi dokusunu oluşturarak adeta kendi doğal iplerini yaratır. Lokal anestezi altında yapılan işlemin etkisi 12 ay ile 18 ay devam eder. Bu da her mevsi uygulanabilen bir yöntemdir.
Esra soruyor
41 yaşındayım. Cildimde elastikiyet kaybı başladı. Yüz germe tedavisi için en uygun zamanı öğrenmek istiyorum. Benim yaşımdaki biri bu tedaviden faydalanabilir mi?
Merhabalar. Thermage ya da Ulthera gibi cildin elastikiyetini artıran, daha sıkı ve daha kaliteli bir cilt yaratan sistemlerden faydalanabilirsiniz. Özellikle bu yaşlarda, elastikiyet kaybı iyice ilerlemeden bu teknolojilerden faydalanmak en doğrusudur. Çünkü cilt iyice gevşediğinde bu tedavilerden etkili sonuçlar elde etmeniz de zorlaşır. Bunlar tek seanslık tedavilerdir, ciltteki kolajen ve elastin üretimini tetikleyerek etki ederler. İşlemin nihai sonuçları için birkaç ay süre geçmesi gerekir ki bu süre yeni kolajen liflerinin yapımı için gereken süredir.
Suna soruyor
42 yaşındayım. Yüzümde gevşeme olduğunu düşünüyorum. Yüz germe tedavisi için en uygun zaman nedir? Benim yaşımda bu tedavilerden yararlanılır mı?
Sizin yaşınızdaki hastalara cilt sıkılaştıran tedavilerden faydalanmalarını öneriyorum. Bu tür tedavileri yaptırmak için daha ileri yaşları beklerseniz, şimdi yaptırdığınızda alacağınız sonuçları alamayabilirsiniz. Çünkü yaş ilerledikçe cildin sıkılığından sorumlu kolajen ve elastin lifleri de azalmaya başlar, buna bağlı olarak tedaviden optimum sonuç almanız da zorlaşır. Tek seanslık tedaviler olan Thermage ve Ulthera gibi teknolojilerden faydalanabilirsiniz. BBL Lazer ve Red Touch da cilt elastikiyetini artıran etkili sistemlerdir.
Rana soruyor
Merhaba. Benim yaşım 42 yüzümde öyle belli bir sarkma falan yok, ama ileride de cildimin gevşemesini önlemek için şimdiden bir şeyler yapabilir miyim? Yüz germe tedavisi için en uygun zaman nedir?
Ameliyatsız yöntemlerde en etkili sonuçlar cilt iyice sarkmadan alınır. Doğru zamanda yapılan bir işlem gelecek yılları daha genç görünümlü, daha sıkı bir ciltle karşılamanızı sağlar. Yani bu yaşlar Red Touch, BBL Hero, Icon lazer, Ulthera ya da Thermage gibi ciltteki kolajen ve elastin üretimini tetikleyen, cildi sıkılaştıran teknolojilerden faydalanmak için doğru zamandır. Bu sistemlerle ilgili detaylı bilgi internet sitemizde yer almaktadır.

Yanaklarım Çok Şiş Nasıl İncelir?
Hacer soruyor
Yanaklarım çok şiş, daha ince yapmak için uyguladığınız bir yöntem var mı?
Ağız içinden uygulanan monopolar radyofrekans enerjisiyle hem yanak hem çene hattındaki fazla yağ kitlesini parçalamak mümkün. Ağız içine il... Daha Fazla