UltraShape V3 Bölgesel İncelme

UltraShape UltraShape V3 tek başına bir tedavi olarak yapılabilir. Kişide herhangi bir vücut şekillendirme programına başlamadan önce ideal kilosunu taşıması ya da mümkün olduğunca vücut kitle indeksine yakın olması beklenir ve uygulamada bunun çok önemli olduğu kabul edilmiştir. Kilosu fazla olan kişilerde hastanın ideal kilosuna gelmesi için ilk olarak kendisi için özel olarak bir diyet programı önerilecektir.Ne yazık ki "mükemmel bir vücut" bize doğa tarafından sunulmuş değil. Bunun için inanmak ve çaba göstermek gerekiyor.

UltraShape  V3 Nedir?

UltraShape  V3 etkin ve güvenli bir şekilde erkek ve kadınlarda çirkin bir görünüme neden olan fazla yağ azaltan ve tamamen non-invaziv vücut şekillendirme tedavisidir. UltraShape  V3 klinik olarak yağ azaltma ve bölgesel incelme konusunda kanıtlanmıştır.

UltraShape V3 gerçekten inanılmaz bir cihazdır ve bu non-invaziv uygulama deri altı yağları yok etmesi sayesinde özellikle en çok şikayet edilen bel bölgesinde etkili olmakla birlikte, kalça ve basen kaldırma özelliğine de sahiptir. UltraShape V3 uygulamasının önemli bir diğer yararı da diğer yağ azaltma yöntemleri ile karşılaştırıldığında daha az risk içermesidir.

UltraShape  V3 Uygulaması

Hiçbir ağrı kesici ilaç, topikal anestezi, enjeksiyon ve cerrahi uygulama gerektirmemektedir. Bunun yanı sıra enfeksiyonun neden olduğu şişlik ya da dokuda travmaya neden olacak uygulaman söz konusu bile olmaması. UltraShape V3 uygulamasında cilt üzerinde görülebilecek hiçbir morarıklık ya da ödem meydana gelmemektedir.

UltraShape V3 uygulama 20’li yaşlarındaki birisi için de 50’li yaşlarında birisi için de uygundur. UltraShape V3 ayrıca hamilelik sonrası meydana gelen ve hatta Liposuction ve Lazer Lipolizin neden olduğu kontur düzensizliklerini (şekil bozuklukları) tedavi etmek için de mükemmel bir teknolojidir. UltraShape V3 tedavisi uygulanan bir klinikte doktorun ilk konsültasyonu sonrasında uygulama yapılacak bölge doktor tarafından işaretlenir ve hasta yatar pozisyonda rahat bir pozisyona getirildikten sonra uygulama başlar.

UltraShape  V3 yağ azaltma ve bölgesel incelme konusunda en iyi sonuçlar için 15 gün aralıkla gerçekleştirilecek olan 3 UltraShape uygulaması gereklidir.3 uygulama sonrasında da ortalama dört santimetre ile on santimetrelik bir incelme sağlanmaktadır. Hasta uygulama sonrasında işine ve sosyal hayatına dönebilirken post-geleneksel liposuction ve lazer lipoliz uygulamalarında meydana gelen morluk, şişlik ya da cilt renginde uyumsuzluk gibi olumsuz etkiler meydana gelmez. Cilt pürüzsüz bir görünüm kazanır.