Zeltiq Tedavisi İçin Doğru Adaymısınız

zentiq

18 yaşını doldurmuş, ideal kilosuna yakın her kişiye uygulanabilir.          Vücudunuzun belirli bölgelerinde bir türlü eritemediğiniz bölgesel  yağlanmalarınız varsa.

Bu yağlarınızdan artık kurtulmak istiyor ama bunu doğal yollarla yapmak istiyorsanız,

Liposuction ameliyatı olmak istemiyorsanız,

İlaç ya da kimyasal madde almayı tercih etmiyor, cerrahi bir müdahaleyi hiç düşünmüyorsanız,

Cerrahi bir müdahale yaptırıp daha sonra günlük yaşamınıza dönmek için günlerce iyileşmeyi beklemek istemiyorsanız,

Böyle bir tedavi için uygulamayı yaptıracağınız yere defalarca gidip-gelmek istemiyor ve sadece bir saat zaman ayırmak istiyorsanız,ve tüm bunları doğal görünümünüzü bozmadan yapmak istiyorsanız, ZELTIQ™ tam size göre bir bölgesel incelme tedavisi olabilir!

Uyarılar

Etkileri araştırılmış olmayan aşağıdaki koşullarda lokalize soğutma ve ısıtma yapıldığında dikkatli olunmalıdır:

Soğuk ürtikeri veya Raynaud hastalığı gibi, soğuğa karşı bilinen duyarlılık

Tedavi edilecek bölgede periferik dolaşım zayıflığı

Post-herpetik noralji veya diyabetik nöropati gibi noropatik bozukluklar

Cilt duyumsama zayıflığı

Açık veya iltihaplanmış yaralar

Kanama bozuklukları veya birlikte kan inceltici kullanımı

Tedavi edilecek bölgede kısa bir süre önce cerrahi işlem yapılmış olması veya skar dokusu bulunması

Tedavi edilecek bölgede mide fıtığı bulunması

Tedavi edilecek bölgede egzama, dermatit veya döküntü gibi cilt olguları bulunması

Hamilelik veya laktasyon

Sistemin lipoliz için kullanımı, subkütan yağ tabakası kalınlığının 1 mm'den az olduğu vücut bölgelerini içermemelidir.

Tedavi bölgesinde veya yanında bir mide fıtığı olan bir hastada CoolSculpting tedavisi (tedavi) yapılmasını yetkisi belirlenmemiştir. Aplikatör tedavi sırasında aplikatör kabına doku çekmek için vakum basıncı kullanır. Vakum basıncı o halde önceden mevcut bir mide fıtığı veya cerrahi bir skar gibi önceden mevcut yapısal olarak zayıf bir alana basınç uygulayarak ek komplikasyonlara yol açabilir. Doktorlar tedavi öncesinde tedavi bölgesini yeterli doku tonusu veya önceden mevcut bir mide fıtığı açısından incelemelidir.

Kalp pilleri ve defibrilatörler gibi implante edilmiş aktif cihazlar üzerinde doğrudan tedavi yapılmasını etkisi bilinmemektedir.

Kronik ağrısı, soğuğu karşı duyarlılığı veya bir anksiyete bozukluğu olan hastalar, tedavi sırasında rahatsızlık hissetmeye daha yatkın olabilir.

Yazeltiqn Etkiler

Tedavi sırasında ve sonrasında tedavi bölgesinde aşağıdaki etkiler meydana gelebilir.Bu etkiler geçicidir ve genellikle birkaç gün veya birkaç hafta içinde geçer.

Bir tedavi sırasında:

Çekme, asılma ve hafif kastırılma hisleri.

Şiddetli, soğuk, karıncalanma, sızlama, kramp. Bu hisler, bölge uyuştuğunda diner.

Bir tedaviden hemen sonra:

Kızarıklık ve sertlik.

Tedavi bölgesinin kenarları etraflında geçici beyazlaşma ve/veya hafif berelenme.

Karıncalanma ve sızlama.

Tedaviden bir ile iki hafta sonra:

Kızarıklık, berelenme ve şişme.

Hassasiyet, kramp ve ağrı

Kaşınma, cilt duyarlılığı, karıncalanma ve uyuşma. Uyuşma, tedaviden sonra birkaç hafta devam edebilir.