Nucleofill Eyes

Yaşlanma belirtilerinden ilk nasibini alan göz çevrenizdir. Artık göz çevresindeki yaşlanma belirtilerinin tümüne birden etki eden bir çözüm var; Nucleofill Eyes. Bu yenilikçi mezoterapi formülü bakışlarınızdan yılları silmek için geliştirildi.

Göz çevreniz yüzünüzde, hatta tüm vücudunuzdaki en ince ve hassas cilde sahiptir. Güneş ışınlarının yaşlandırıcı etkisinin ilk görüldüğü yine göz çevrenizdir. Her güneşe çıktığınızda, her güldüğünüzde, hatta her mimik yaptığınızda gözlerinizin kısıldığını, göz kenarlarınızda ince çizgiler belirdiğini de hesaba katmayı unutmayın. Tüm bu etkenleri bir araya getirdiğinizde yüzdeki ilk yaşlanma belirtilerinin göz çevresinde görülmesi hiç şaşırtıcı değil. Yirmili yaşlarının başında olan ve göz kenarı çizgilerinden yakınan öyle çok kişi var ki.

Üstelik çevresel faktörler, mimikler ve doğal yaşlanma süreci sadece çizgilerle değil gözaltı morlukları, gözaltı torbaları olarak da kendini gösterir. Stres, yorgunluk ve uykusuzluk da sürece katkıda bulunur.

Yeni nesil bir mezoterapi formülü olan ve özel olarak göz çevresi için geliştirilmiş Nucleofill Eyes yukarıda bahsi geçen tüm yaşlanma belirtilerini geri çeviriyor ve anti-aging endüstrisinde çıtayı yükselten bir tedavi olarak ön plana çıkıyor.

Peki Nucleofill Eyes’ı bu kadar özel kılan ne?

Polinükleotit Etkisi

Formülün içeriğinde bulunan polinükleotit moleküller hücre sinyalizasyonunu aktive ederek cilt hücrelerinin diğer cilt hücreleriyle etkileşime geçmesini sağlıyor. DNA ve RNA’nın yapıtaşları olan polinükleotitler tarafından tetiklenen hücresel sinyalizasyon cildin daha çok kolajen ve elastin üretmesini sağlıyor. Tedavi edilen bölgeye daha çok su molekülü çekiliyor ve cildin nem seviyesi önemli oranda artıyor.

Bilimsel çalışmalar, anti-aging dünyası için devrimsel bir buluş olan polinükleotitlerin, sadece cildi yeniden yapılandırmakla kalmayıp aynı zamanda güçlü antioksidan etkileri olduğunu da gösteriyor -serbest radikallere karşı en iyi savunma mekanizmanız olan antioksidanlar, göz çevresinin gençliğini korumada, ileriki yılları genç bakışlarla karşılamada en etkili güçlerden biridir.

Göz çevresini hücresel boyutta gençleştiren Nucleofill Eyes tedavisinin olumlu etkisi son seanstan sonraki bir – iki ay içinde ortaya çıkıyor. Göz çevresi pürüzsüz ve daha sık bir görünüme kavuşuyor, çizgiler hafifliyor, gözaltı torbalarının belirginliği ve yaşınıza yaş ekleyen mor halkalar önemli ölçüde azalıyor.

NucleoFill tedavisiyle ilgili merak ettikleriniz, aklınızı kurcalayan sorular ve cevapları için okumaya devam edin…

“Nucleofill Eyes formülünün göz çevresindeki gençleştirici etkisi hangi mekanizmalar üzerinden çalışıyor?”

Anti-aging alanında çığır açan Nucleofill Eyes mezoterapi formülünün içeriğinde DNA ve RNA’nın yapıtaşları olan polinükleotitler bulunuyor. Ciltteki yaşlanma sürecini hücresel boyutta geri çevirmek üzere geliştirilen formül üç farklı mekanizma üzerinden etki ediyor. Fibroblast aktivitesini stimüle ederek kolajen ve elastin üretimini artırıyor. Su hücrelerini bağlayarak dermal matriksteki nem seviyesini artırıyor. Cilt hücrelerindeki antioksidan aktiveyi artırarak serbest radikallerin zarar verici etkilerini nötralize ediyor. Bu üçlü mekanizma sayesinde cilt yeniden yapılanıyor, göz çevresindeki yaşlanma belirtileri önemli ölçüde azalıyor.

“Nucleofill sadece göz çevresine mi uygulanıyor?”

Nucleofill Eyes sadece göz çevresine uygulansa da formülün yüz, boyun, dekolte ve ellerde kullanılmak için geliştirilmiş iki formülü daha var.

“Gözaltına enjekte edilebilen hyalüronik asit bazlı formüllerle Nucleofill Eyes arasındaki fark nedir?”

Gözaltı için geliştirilmiş hyalüronik asit bazlı formüller gözaltındaki çöküklüğü geçici olarak gidermek, morlukları kamufle etmekte etkili olsa da Nucleofill Eyes sorunlara hücresel boyutta müdahale eder.  Bu yenilikçi formül, göz çevresindeki yaşlanma belirtilerini kamufle etmek yerine kolajen ve elastin üretimini, cilt hücrelerindeki büyüme faktörlerini tetikleyerek ve antioksidan desteği vererek süreci geri çevirir. Bu çoklu etki de size, çizgilerin belirgin bir şekilde hafiflemesi, gözaltı dokusunda hacim artışı, sıkılaşma ve genç, taze bir göz çevresi olarak, geri döner.

“Gözaltı morluklarından ve gözaltımdaki çöküklükten şikâyetçiyim Nucleofill Eyes tedavisinden fayda görür müyüm?”

Nucleofill Eyes içeriğindeki polinükleotitler ile hassas göz çevresini yeniden yapılandırır. Bu da ciltteki sıkılaşma, nem oranının artması, çizgilerin, morlukların azalması, gözaltındaki çöküklüğün hafiflemesi olarak kendini gösterir. Yani Nucleofill tedavisi için uygun bir adaysınız.

“24 yaşındayım ama göz çevremde ince çizgiler var. Gülümsemediğim zamanlar bile bu çizgiler görünüyor. Yaşım genç olmasına rağmen Nucleofill Eyes yaptırabilir miyim?”

Göz kenarındaki ince çizgiler, göz çevresindeki yaşlanma belirtileri 20’li yaşlardan başlayarak ortaya çıkar. Bunun nedeni göz çevresindeki derinin son derece ince ve hassas bir yapısı olmasıdır. Nucleofill tedavisi sizin için uygun bir tedavidir. Var olan çizgileri hafifletmekle kalmaz aynı zamanda göz çevresini yeniden yapılandırır ve cilt hücrelerini serbest radikal hasarına karşı koruma altına alır.

“Nucleofill Eyes tedavisinden kimler faydalanabilir?”

20’li yaşlardan başlayarak kadın, erkek herkes bu tedaviden faydalanabilir. Çünkü bu tedavi sadece var olan sorunlara etki etmez aynı zamanda ileride oluşacak yaşlanma belirtilerine karşı da göz çevrenizi koruma altına alır.

• Göz çevresini güneş ışınları, hava kirliliği gibi çevresel etkenlerin yarattığı serbest radikal hasarına karşı koruma altına almak isteyenler
  • Göz kenarlarındaki ince çizgilerden şikâyetçi olanlar
  • Gözaltı torbalarını hafifletmek isteyenler
  • Göz çevresindeki elastikiyet kaybına müdahale etmek isteyenler
  • Gözaltı morluklarını, gözaltlarındaki çöküklüğü hafifletmek isteyenler

Kısacası daha genç görünümlü bir göz çevresi, dinamik bakışlar isteyen herkes bu tedaviden faydalanabilir.

“Nucleofill Eyes göz çevresine nasıl uygulanıyor ve güvenli bir tedavi mi?”

Formül doktorunuzun tercihine, sizin durumunuza göre göz çevrenize kanül ya da iğneyle veya her iki teknik bir arada kullanılarak enjekte edilir. Nucleofill Eyes son derece iyi bir şekilde tolere edilen, güvenli bir tedavidir. Formülün içindeki polinükleotitler organik kökenli olduğu için alerjik reaksiyon riski yoktur  bu klinik çalışmalarla da kanıtlanmıştır.

“Kaç seans yaptırmam gerekiyor ve işlemin etkisi ne zaman ortaya çıkar?”

Nucleofill tedavi protokolü ihtiyacınıza göre belirlenir ve optimum sonuçlar için iki hafta aralıkla yapılan 3-4 seans önerilir.  İşlemin olumlu etkileri bir – iki ay içinde ortaya çıkar.

“Tedavinin olumlu etkileri ne kadar süre devam edecek? Süreyi uzatmak için idame seansı yaptırabilir miyim?

İşlemin göz çevrenizde yarattığı olumlu etkiler 6-9 ay boyunca devam eder. Hatta bazı hastalardan tedaviden 18 ay sonra bile göz çevrelerinin tedavi öncesine kıyasla daha iyi göründüğü yönünde geri dönüşler var. Tedavinin olumlu etkilerinin korunması için 6 ayda bir tek bir seans uygulanması öneriliyor.

“Tedavi sırasında canım yanacak mı?”

İşlemden önce göz çevresine sürülen anestezik krem tedavinin hayli konforlu geçmesini sağlayacaktır. Bir parça yanma, batma hissetmeniz normaldir ama bunlar hemen herkesin rahatça tolere edebileceği düzeydedir.

“İşlemden hemen sonra normal hayatıma geri dönebilir miyim? İyileşme sürecine ihtiyacım olacak mı?”

Nucleofill Eyes tedavisinden hemen sonra gündelik yaşamınıza geri dönebilirsiniz. Ama şunu da belirtmekte fayda var; göz çevresi son derece hassas bir yapıya sahiptir bu yüzden de nadir de olsa hafif bir şişkinlik ve morarma görülebilir.

“Tedaviden sonra dikkat etmem gereken herhangi bir şey var mı?”

İşlemden sonraki birkaç gün yoğun egzersiz yapmaktan, yüzmekten kaçının ve saunaya girmeyin.

• HarmonyCa: Bir Dolgudan Fazlası

HarmonyCa: Bir Dolgudan Fazlası Yeni nesil bir dolgu maddesi olan HarmonyCa, yüze hacim vermekle kalmıyor ciltteki kolajen sentezini artırarak uzun süreli anti-aging fayda da sağlıyor.

• Genç Bakışların İzinde

Genç Bakışların İzinde Medikal Estetik Uzmanı Dr. Mustafa Karataş Paris Işıltısı tedavisinin göz çevrenizde yaratacağı etkiyi anlatıyor.

• Dönüşmeden Değişim İçin Yavaşlayın

Dönüşmeden Değişim İçin Yavaşlayın Yavaşlayın, kendinizi zamanın akışına bırakın ve riskleri minimuma indirin... "Yavaş yaşam" kavramı, gençleşme tekniklerimizi de etkiliyor. Doğal sonuçlarla biz...

• Yanak Dolgusu

Yanak Dolgusu Yaşla beraber düzleşen yanaklar, yüze çökük ve yorgun bir ifade verir. Neyse ki dolgu maddeleriyle yanakları yeniden biçimlendirmek, yüzde daha genç bir görünüm yaratmak ...

• Etkili Bir Dokunuş: Şakak Dolgusu

Etkili Bir Dokunuş: Şakak Dolgusu Yaşla beraber yüzün üst kısmında meydana gelen değişikliklerden biri de şakaklardaki hacim kaybıdır. Şakakları doldurmak yüze daha genç, daha dinamik bir görünüm vermekte...

• Çene Dolgusu ile Çekici Hatlar

Çene Dolgusu ile Çekici Hatlar Çene hattına yapılan dolgu ile hem yüzde lift etkisi yaratmak hem de çok daha çekici görünmek mümkün. Bu tekniğin detaylarını ve sizin için neler yapabileceğini Dr. Musta...

• Kök Hücre ile Cilt Yenileme

Kök Hücre ile Cilt Yenileme Birkaç yıl önce özellikle Sertab Erener’in yüzündeki ışıltıyla herkesin konuştuğu kök hücre tedavisi, popülerliğini kaybetmiş gibi gözükse de yeniden zirveye oynamaya ada...

• Jawline Dolgusu

Jawline Dolgusu Çene hattına yapılan dolgu ile yüzde lift etkisi yaratmak mümkün. Bu tekniğin detaylarını ve sizin için neler yapabileceğini Dr. Mustafa Karataş anlatıyor.

• Güneşle Flört

Güneşle Flört Isının yükseldiği bugünlerde güneşten yararlanma yolları ve cilt bakımında yaza adapte etmek için yapmanız gerekenler.

• Çekici Dudakların İzinde

Çekici Dudakların İzinde Daha hoş görünmek için dudak dolgusu yaptırmak mı istiyorsunuz?  Sonradan pişman olmamak için bilmeniz gerekenler…