Radyo Frekans Accent XL

accent

Accent XL sistemi cildi sıkılaştırmak ve vücudu şekillendirmek için iki radyo frekans modunu tek bir cihazda bir araya getirdiği sistemle vücut sıkılaşır ve sellülit görüntüsü azalır.

Medikal estetik için geliştirilmiş en son teknoloji kullanılarak, selülit, yağlanma, sarkma sorunlarının kesin çözümünde ve vücudun yeniden şekillendirilmesi gibi birçok alanda en etkin kalıcı ve kesin tedavi olanağı sağlamaktadır. Çalışma sistemi deride bulunan kollojen dokuyu güçlendirmeyi hedefler cilt altı bağ dokunun yüksek ısı ile uyarılması sonucu iyileşme süreci yeniden başlar ve cilt sıkılaşır sellülit görüntüsü azalır.

Hiçbir yan etkisinin bulunmaması, uygulama esnasında ve sonrasında hastanın acı yada ağrı duymaması, hiç bir şekilde güneş ışınlarından etkilenmemesi, vücutta istenmeyen lekeler ve morlukların oluşmaması sonuçların son derece başarılı olması "RF"'i Medikal Estetiğin, teknoloji harikası olarak kılmıştır.

Uygulama Alanları

Zayıflama 'Bölgesel yağlanma'

Vücudun yeniden şekillendirilmesi

Sellülit tedavisi

Vücutta sarkma ve gevşeklik

Yüzde sarkma ve yüzde kırışıklık

Tedavi Süresi

7 günde bir olmak koşuluyla altı kez tekrarlanan uygulamalar sonucu hasta istenilen  görünüme ulaştığı gibi uygulama süresince de normal yaşantısına devam edebilmektedir.