Ameliyatsız Yüz ve Boyun Gençleştirme

Yasemin Kerimzade soruyor
Merhabalar; 35 yaşındayım, yüzümde yaşımdan daha büyük bir ifade, boynumda yaşımda olması gerekenden fazla derin çizgiler var. Bazı işlemler yaptırdım, ama sonuç yüzüm ve boynumu değiştirmedi. Sahne sanatları ile uğraştığım için görsellik önemli, daha genç yüz ve boyun için neler yapmalı artık bilemiyorum, gerçekçi bir uzmana ihtiyacım var. Yardımcı olursanız minnettar olurum.
Merhabalar Yasemin Hanım. Nasıl bir tedavi protokolü izleyeceğimize, hangisinden en çok fayda sağlayabileceğinize karar vermek için mutlaka konsültasyon yapmam gerekiyor. Ama fayda sağlayabileceğinizi düşündüğüm bazı sistemlerden bahsedebilirim. Belki duymuşsunuzdur, boyun bölgesinde Nefertiti Lift denen bir botoks enjeksiyonu tekniği var. Bu teknik, çene ve boynun birleştiği yerde yaşla birlikte ortaya çıkan dikey kaslarda etkilidir. Bu estetik soruna özellikle zayıf kişilerde daha fazla rastlıyorum. Bahsi geçen teknik sayesinde hem bu dikey kasların görünümü hafifler hem de çene hattı belirginleşir. Tabii ki söz konusu uygulama konusunda deneyimi olan bir uzman seçmeniz son derece önemli. Botoksun kalıcılığı 6-8 ay kadardır. Enjeksiyonun etkisi işlemden 2-3 gün sonra görülmeye başlar ve son halini alması için yaklaşık 10 gün geçmesi gerekir. Eğer sorun, özellikle boynunuzu öne doğru eğdiğinizde belirginleşen yatay çizgiler ise hyalüronik asit bazlı dolgu maddeleri ile doldurularak bu çizgilerin görünümlerini hafifletmek mümkün. Ama bu uygulama, sadece uygun olan adaylarda iyi sonuç verir. Buna da ancak bu işlemi daha önce defalarca uygulamış, deneyimli bir doktor karar verebilir. Bu tedavilere ek olarak boyun bölgesindeki cildin kalitesini artırmak da son derece akılcı bir yaklaşımdır. Ultera ve Thermage gibi tek seanslık tedaviler cildin kolajen ve elastin üretimini artırarak etki eder. Bu da cildin sıkılaşmasını, daha da önemlisi genç bir cilt gibi davranmaya başlamasını sağlar. Her iki sistem de tek seans uygulanır, etkileri bir-iki ay içinde görülmeye başlar ve dört-beş aya kadar giderek artar. İki işlem sonrasında da sosyal hayatınıza hemen geri dönebilirsiniz, çünkü cilt üstünde herhangi bir tahribata neden olmazlar. Şunu da belirtmek isterim, boyun bölgesi ince bir deriye sahip olduğu için anti-aging tedaviler açısından yüze kıyasla daha çetrefilli bir bölgedir ve nasıl bir tedavi protokolünden sonuç alabileceğinize karar vermek son derece önemlidir. Yüzünüze yapılacak uygulamalar söz onuşu olduğunda da Ulthera ve Thermage’dan faydalanmak mümkün. Bunun yanında tedaviyi mezolift ile desteklemenin daha etkili sonuçlar almayı mümkün kılacağını düşünüyorum. Mezolif birçok farklı cilt problemi için tavsiye ettiğim anti-aging tedavilerden biridir. Farklı cilt sorunlarına göre farklı içerikler kullanarak hastanın ihtiyaçlarına uygun formüller yaratabiliyoruz. Cildin üst tabakasına ince iğnelerle birçok enjeksiyon yapılır. Formülün içinde somon DNA’sı, vitaminler, mineral ve aminoasitler bulunur. Cilde enjekte edilen bu besleyici kokteylin içinde bulunan hyalüronik asit, cildin nem tutma kapasitesini artırarak cildi yaşlanma belirtilerine ve çevresel faktörlere karşı daha dirençli kılar. Cilde daha canlı, daha genç bir görünüm vermek, yüzeysel çizgilerin hafiflemesini sağlamak, cildin kendini yenileme sürecinde ihtiyaç duyduğu yapıtaşlarını sağlamak üzere tasarlanmış olan bu tedaviden fayda sağlayacağınıza inanıyorum.