Radyofrekansla Cilt Gençleştirme

Ömür soruyor
Ben 48 yaşındayım, yüzümde yanak sarkmaları, göz kapağı sarkması ve mimik kırışıklıkları var. En uzun süre kalıcı, risksiz ve ameliyatsız yüz gençleştirme tedavisi yaptırmak istiyorum.
Merhabalar Ömür Hanım. Cilt altı dokusunu uyararak etki eden Thermage tedavisinden faydalanacağınızı düşünüyorum. Bu sistem cilt altı dokusunu radyofrekansı enerjisi ile ısıtarak cildin yeniden yapılanmasını sağlar. Her mevsim yapılabilir ve tek bir seans yeterlidir. Yaklaşık bir saat süren işlem sonrasında sosyal yaşamınıza geri dönebilirsiniz. Tedavinin etkileri bir ay sonra ortaya çıkar ve birkaç ay sonra optimum seviyeye ulaşır. Eğer gerek duyulursa birkaç sene sonra tekrarlanabilir. Hastalarıma muayenehaneye işlemden bir saat kadar önce gelmelerini söylüyorum ki cilt yüzeyine sürülen anestezik krem etkisini gösterebilsin. Böylece işlem çok daha konforlu ve rahat geçiyor.
Suzan soruyor
Yüzümde sarkma var. Bir arkadaşım radyo frekansla cilt gençleştirme tedavisi gördüğünü ve çok memnun kaldığını söyledi. Bu tedavi nedir? Gerçekten etkili mi ve kaç seans yapılması gerekiyor?
Cildin derin katmanlarına radyo frekans enerjisi göndererek etki eden lazer sistemleri mevcut. Mesela cilt altına mikro-iğneler aracılığıyla radyo frekans enerjisi ileten ve üç hafta arayla 3 seans uygulanan ScarletS bunlardan biri. Ancak eğer radyo frekans tedavileri arasında uzmanlık alanı özellikle cilt sıkılaştırma olan bir sistemden söz ediyorsak listenin başında Thermage lazer sistemi yer alır. Arkadaşınızın bahsettiği lazer sisteminin de Thermage olduğunu düşünüyorum. Thermage cildin derin katmanlarına gönderdiği radyo frekans enerjisi ile ciltteki elastin ve kolajen üretimini tetikler. Bu önemli iki yapıtaşı cildin sıkılığından ve genç görünümünden sorumludur. Thermage tek seanslık bir tedavidir, işlemden bir-iki sene sonra tekrar ihtiyaç hissedildiğinde işlem tekrarlanabilir.
Gülhan soruyor
68 yaşındayım dudak kenarında sarkmalarım ve boynumda sarkma var. Nasıl bir tedavi gerekiyor fiyatı nedir?
Merhabalar Gülhan Hanım. Yüzde lift etkisi yaratırken cildin elastikiyetini artıran EmFace tedavisi özellikle dudak kenarındaki sarkmalarda gayet başarılı sonuçlar veriyor. EmFace radyo frekansı enerjisi ile cilt altını ısıtarak kolajen ve elastin liflerini stimule eder. Bu uyarı sayesinde cilt yeniden yapılanır, daha sıkı bir dokuya kavuşur. Yüksek yoğunluklu elektromanyetik stimülasyon teknoloji yüz kaslarının kasılmasını sağlayarak ve kas yapısının yoğunluğunu, kas kalitesini artırarak yüz dokusunu destekler. Çene altına uygulanan EmFace tedavisinin boyun bölgesinde de lift etkisi yarattığını not düşmek istiyorum. Boyundaki elastikiyet kaybı için ise tedavi Utherapy ya da Sofwave gibi bir sistemle kombine edilebilir. Böylece gözle görünür sonuçlar almak mümkün olacaktır. Burada fiyat bilgisi veremiyoruz kliniğimizi ararsanız size yardımcı olacaklardır. İletişim bilgilerimiz internet sitemizde yer almaktadır, www.drmustafakaratas.com

Yanaklarım Çok Şiş Nasıl İncelir?
Hacer soruyor
Yanaklarım çok şiş, daha ince yapmak için uyguladığınız bir yöntem var mı?
Ağız içinden uygulanan monopolar radyofrekans enerjisiyle hem yanak hem çene hattındaki fazla yağ kitlesini parçalamak mümkün. Ağız içine il... Daha Fazla