Yüze Yabancı Madde Dolgu Enjeksiyonu

Hale Bayraktar soruyor
Merhabalar, hocam 5 sene önce dolgu yaptırmıştım yüzümde yabancı madde reaksiyon gösterdiği için ameliyatla aldırdım. Sorasında kendi yağımdan alıp enjeksiyon yaptılar çok fazla enjekte ettikleri için yüzüm bir türlü erimedi. Yağı ufak granüllerle çektiler. Ama düzensizlikler oluştu, bazı yerlerde az bazı yerlerde fazla oldu. V Shape ile şekillendirme yapabilirsiniz, bunun için ne kadar beklemem gerekir?
Dr. Mustafa Karataş
Merhabalar Hale Hanım, Her zaman söylüyorum, lütfen yaptıracağınız işlemin ne olduğunu, yüzünüze ne enjekte edileceğini, en önemlisi de uygulamayı yapacak doktoru iyice araştırıp öyle uygulama yaptırın. Hyalüronik asit bazlı dolgu maddesi enjeksiyonu yaptırmış olsaydınız, yüzünüzde herhangi bir reaksiyon oluşmazdı. Bu dolgu maddeleri son derece güvenlidir ve aklı başında her doktor bunları tercih eder! Yüzünüze kim bilir ne enjekte ettiler ki, ameliyatla çıkartılması gerekti. Bu uygulamaları yapmak için gerekli eğitimi de, yetkisi de olmayan kişilerin eline düşmeyin. Yağ enjeksiyonu ile ilgili de problemler yaşadığınızı yüzünüzde düzensizlikler olduğunu belirtmişsiniz. Tavsiyem yüzünüze enjekte edilen yağın tamamen erimesini beklemeniz, yüzünüzde yağ enjeksiyonu yüzünden meydana gelen bu düzensizlikler VShape teknolojisinden fayda sağlamanızı güçleştirir. Çünkü bu sistem yüzdeki homojen yağ dokusu üstünde çalışmak üzere tasarlanmıştır.
Hemen Doktorunuza Sorun