Ultherapy ile Sevginiz Taçlansın

Bir çift olarak genç kalarak yaş almanın sırrını keşfetmeye hazır mısınız?

Yaşlanma hayatın doğal bir sürecidir. Yıllar içinde sevginiz olgunlaşırken, hayatınız başarılar ve bilgelikle zenginleşirken diğer yandan vücudunuz, yüzünüz de belli değişikliklerden geçer. Cildiniz elastikiyetini kaybeder, çizgiler ve kırışıklıklar belirmeye başar. Teknoloji sayesinde kadın ve erkekler artık güzel yaş almanın, her yaşta çekici kalmanın sırrını keşfediyor. Sevgilinizle birlikte yıllarla birlikte gençliğin de uçup gitmesine dur diyebilirsiniz.

İstatistikler Ne Anlatıyor?

Medikal estetik alanındaki gelişmelerden faydalanarak yaşlanma belirtilerine meydan okuyanlar genelde kadınlar olsa da istatistikler bu uygulamalardan yararlanan kadınların sayısının erkeklerden 9 kat daha fazla olduğunu gösteriyor. Diğer yandan kadınlar hedeflerine ulaşmak konusunda yenilikleri denemeye çok daha açıklar, düzenli aralıklarla yaptırdıkları tedavilere sadık kalmak konusunda daha kararlılar. Erkekler ise genelde tek seanslık işlemleri tercih ediyor.  Çiftlerin tercih ettiği, her ikisi için de etkili bir anti-aging tedavi sunan işlemlerin başında Ultherapy geliyor. Sadece tek bir seansta ciltteki kolajen ve elastin üretimini artırarak etki eden Ultherapy cilt elastikiyetini artırmakta, cilde gençliğini dokunuşu vermede son derece etkili bir teknolojidir.

Ultherapy Hakkında

Ulherapy ciltte lift etkisi yaratmak için ultrasondan faydalanan bir teknolojidir. Ultrason enerjisi sayesinde hem cilt altı görüntülenir (böylece ihtiyaca yönelik bir tedavi oluşturulur) hem de hem de kolajen üretiminin tetiklenir.

Ultrason yüksek frekanslı ses dalgalarıdır, medikal dünyada anne karnındaki bebeğin izlenmesine olanak sağlar. Ultherapy bu teknolojiden cilt altı katmanlarını görüntülemek için faydalanarak Hyper – Personal Lift protokolünü uygular.  Bu protokol sayesinde cildin derin katmanları incelenir ve hangi katmanlara ne kadar enerji iletilmesi gerektiği planlanır. Böylece kolajen ve elastin uyarımı optimum seviyede sağlanmış olur.

Ultherapy Sizin İçin Ne Yapabilir?

Şimdi tek seanslık bir tedavi olan Ultherapy teknolojisinin sizin ve sevgiliniz için neler yapabileceğini keşfedeceğiz.

• Ultherapy yaşla beraber bozulan yüz konturunu toparlar, yüzde doğal bir lift etkisi yaratır. Cildinizde elastikiyet kaybı başlamışsa, yüz hatlarınızda bir değişim gözlemliyor ve daha sıkı, daha gergin bir cilde, daha net yüz hatlarına kavuşmak istiyorsanız Ultherapy tedavisinden faydalanabilirsiniz.
  • Ultherapy göz çevresini gençleştirmede etkili bir tedavidir. Göz üstünde meydana gelen sarkmayı toparlar, göz çevresindeki cildin daha genç ve elastik bir görünüm almasını sağlar.
  • Yaşla beraber aşağı doğru düşen kaşlar yüze yorgun, depresif bir görünüm verir. Bu değişimin nedeni ciltteki gevşeme, yani elastikiyet kaybıdır. Ultherapy kaşları yukarı doğru kaldırarak daha enerjik, daha dinamik bakışlar yaratır.
  • Ultherapy gıdı hattını toparlamada, bu bölgede daha gergin ve elastik bir cilt yaratmada son derece başarılı bir teknolojidir.
  • Ultherapy boyundaki yaşlanma belirtilerini geri çevirir. Boyun hareketli ve ince bir deriye sahip olduğu için yaşlanma belirtilerinin ilk görüldüğü yerler arasındadır. Ultherapy boyundaki gevşeme ve yatay çizgilerle ortaya çıkan yaşlanma belirtilerini hafifletmede etkili bir teknolojidir.
  • Ultherapy yaşlanma belirtilerinden en çok nasibini olan dekolte bölgesinde de etkili bir sistemdir. Dekolte cildinin daha genç, daha sıkı bir görünüm almasını sağlar. Bu bölgedeki ince çizgilerin görünümünü hafifletir.